چشم بیمار
koojooroo
من به خال لبت ای دوست گرفتارشدم            چشم بیمارتورا دیدم و بیمار شدم

فارغ ازخود شده وبانگ اناالحق بزدم               همچو منصور خریدار سردار شدم

غم دلدار فکنده است به جانم شرری              که به جان آمم و شهره ء بازار شدم

در میخانه گشایید به رویم شب وروز              که من از مسجد و مدرسه بیزار شدم

جامهء زهد و ریا کندم و برتن کردم                 خرقه پیر خراباتی و هوشیار شدم

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد                 ازدم رند می آلوده  مدد کار شدم

بگذارید که ازمیکده یادی بکنم                      من که با دست بت میکده بیدار شدم

                                                                                                                 امام خمینی(ره)



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:49---2 تير 1391
چه خفتی آدم طرفدار یووه باشه خاک برسرت که طرفدار تیمی هستی که فساد توش موج میزنه کالچو پولی رو که یادت نرفته؟
بدبخت


alirezarashidi
ساعت13:01---29 خرداد 1391
salam moein jooooooooon.
tonesti ye sar be web jadadam bezan
alirezarashidi.rozblog.com
yadet nare


alirezarashidi
ساعت0:34---29 خرداد 1391
salam chetori.inja ye zare azadam mikhastam begam az dastam narahat nabash azizam.
ye web taze baraye khodam dorost kardam mikhastam rah nemaiim kony.
akharesham mikhastam begam juventos sorakhe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 12:18 :: نويسنده : معین

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من معین دانشجوی حسابداری خوشحال میشوم که نظر بدهید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kojoooooooorooooooooooo و آدرس kojoro.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 14709
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1